22 Mart 2013

Avon ürünlerim

Avondan uzun zaman önce aldığım ve halen kullanmakta olduğum ürünlerim bunlar. Herzaman yanımda taşırım nezaman lazım olacağı belli olmaz diye. 



Avon ideal falawless fondoten



Avon ideal falawless fondoten harika bişey mükemmel kapatıcılığa sahip özellikle gece makyajı için ideal bişey. Kokusu var ama beni rahatsız ettiğini söyleyemem.Sürüldügünde çok çabuk emiyor ve hiç yağlı bi his olmuyor mat bi görünüm sağlıyor.Ben bunu dudak kalemi aldığımda yanında hediye olarak gelmişti. Deneme boyu ama ben 3-4 defadır deniyorum yani baya bi gidicek gibi. SPF 15 özelliği var ben böyle olanları tercih ediyorum genelde.Eminim sizde çok seveceksiniz.



Avon Top Allık



Benim güzel allığım :) bu allığı çok seviyorum. Hafif bi pembeliği var ve ışıltıda veriyor. Hangi renk ten olursa olsun rahatça kullanılacak bi renk. Çantamdada rahatça taşıyabiliyorum allık minik toplar halinde oldugu için kırılma problemi olmuyor. İçindeki sungerlede uygulama yapabildiğim için , büyük ihtimalle minik toplar sarsılmasın diye koyulmuş ama ben onunla uyguluyorum evde olmadıgımda. Vazgeçilmezlerim arasında yer alır kendileri herseferinde -sürerken- noolur bitmesin noolur diye sürüryorum :) 


Avon super enchant mascara




 Avon super enchant mascara, gerçekten süper bir maskara bittiğinde yenisini hiç vakit kaybetmeden almam gereken bişey. Kirpiklerimi kıvırmama hiç gerek bile kalmıyor, zaten oyuzden hep çantamdadır.





Fotoğraflar çok kötü biliyorum tamam ya vurmayın.:(

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder