16 Nisan 2013

Avon Adveance Teniques ((Volume))

Evet, bu arkadaş Avondan aldığım bi saç köpüğü, saçlarım ince telli olduğu için hemen sönüyor oyuzden bu dolgunluk özelliğine sahip,volume veriyor diyebilirim. Şişeyi hiç sallamaya gerek duymadan sadece sıkıp kullanıyoruz o direk köpük olarak çıkıyor bu sistem çok hoşuma gitti.Çok az bi miktar bile yeterli geliyor. Şahsen çok memnun kaldım nerdeyse hergün sürüyorum evde olsam bile:).Ancak uzun süredir bitmedi bende hayret ettim ama şikayet etmiyorum tabiki :D. Çok hoş bi kokuya sahip bazen sırf güzel kokusu için sürüyorum.Saçlarım dolgun oluyor ve maşa falan yapınca çok iyi tutuyor bozulmuyor, kolay şekil alıyor, buyuzden herzaman saç köpüğü kullanmanızı öneririm. Bu serinin hepsini almayı düşünüyorum saç spreyi falan da var onların hepsini almam gerek kesinlikle.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder