24 Nisan 2013

Silikon Topuklu Ayakkabı Pedi


Topuklu ayakkabıları nekadar çok sevsekte bazen rahat edemediğimiz bazende ayaklarımızı acıttığı için giymek istemeyiz. Buna çözüm olarak artık silikon pedler var. Ben kullanıyorum ve bütün bir günü topuklu ayakkabıyla geçirsemde ne batma hissi nede ağrı oluyor.



Silikon olduğu için yumuşak bi yapıda kendisi.Alt kısmı yapışkanlı bu sayede kaymıyor yada çıkmıyor.Şeffaf renkte olduğundan açık ayakkabılardakullanılabiliyor.Ayrıca temizlenebildiği için uzun süre kullanıma müsait.Bi faydasını daha gördüm ben, ayakkabım ayağıma uysada ara ara yürürken çıkıyor -tamamen değil tabiki topuk kısmında yukarılara doğru firar etmeye çalışıyor- silikon pedi yapıştırdıktan sonra ayakkabı artık tam oturuyor. Aslında fazla bi kalınlığı yok ama bu işede yaradı bende.
Topuklu ayakkabıları sevenlere ve uzun süre topuklu ayakkabılarla durmak zorunda olanlara öneriyorum. Fazla pahalı değil hatta ben ayakkabı aldığım yerden hediye olarak sahip olmuştum ama ordaki fiyatı 10-15 tl falandı bence makul çünkü dediğim gibi temizleniyor ve uzun süre kullanılabiliyor.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder