23 Haziran 2013

Coconut Oil Hair Shine


Uzun zamandır saçımdaki matlıktan şikayetçiydim ve bi çözüm ararken The Body Shop'un saç parlatıcısına rastladım. Acabaa.. derken almış bile oldum. 

Hindistan cevizinin yoğun ve tatlı kokusunu çok seviyorum.Bu ürünüde tercih etmemdeki büyük etken sayılabilir. Ayrıca küçük metal kutusuna da bayıldım.



Hindistan cevizli olmasına rağmen ürün ayakkabı cilası gibi kokuyor ve görüntüsüde bildiğin ayakkabı cilası, şahsen ne olduğunu bilmesem ayakkabı cilası olarak kullanırdım ki ayakkabıdada aynı etkiyi gösterebileceğine inanıyorum :D Kokusu saça uygulayınca çıkıyor tabi. Saçlarımızı yıkayıp kurulayıp şekil verdikten sonra saç uçlarına veya parlamasını istediğiniz bölgeye az miktarda uyguluyorsunuz. Ben genelde uçlarına ve tac bölgesine sürüyorum. Eğer bukleler halindeyse saçınız, parmaklarınızı saçlarınızın arasından geçirebilirsiniz. Artık nasıl yapıcağınız size kalıyor. Çok fazla sürmemek gerekiyor yoksa saçınız yağlanmış gibi gözükebiliyor.Oyüzden saç diplerine sürmemek gerek.

Özellikle kuru ve koyu saçlar olmak üzere tüm saçlar için uygun bi ürün.Bukleli saçlarda çok hoş bi görüntü oluyor.En güzel yanı saçlanızın o güzel hindistan cevizine kokması. Saçlarınızı her savurduğunuzda bu koku size tebessüm ettirecektir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder